- Od 2017 r. członek Izby Adwokackiej w Warszawie;
- Ukończył jednolite magisterskie studia prawnicze na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz licencjackie i magisterskie studia z zakresu nauk o polityce (spec. adm. publiczna) na Uniwersytecie Warszawskim;
- Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN , a także zwieńczoną państwowym egzaminem zawodowym aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu prawa spółek na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego;
- Odbył liczne szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności prawnicze;
- Doświadczenie zawodowe zdobywał we współpracy z renomowanymi warszawskimi kancelariami prawnymi, reprezentując klientów w postępowaniach karnych, cywilnych i administracyjnych, a także jako pełnomocnik przed ETPC w Strasburgu;
- Obsługiwał podmioty gospodarcze w tym spółki kapitałowe z branży szkoleniowej, IT oraz finansowej; pracował jako prawnik oraz inspektor nadzoru w towarzystwie funduszy inwestycyjnych, gdzie odpowiadał za zgodność działalności instytucji finansowej z przepisami prawa;
- W okresie studiów, jako asystent posła oraz stażysta w instytucjach publicznych, zdobył wiedzę i doświadczenie w zakresie procesu legislacyjnego, co z powodzeniem wykorzystuje świadcząc usługi prawne w ramach praktyki adwokackiej.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Odbył liczne szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności z różnych dziedzin m.in z zakresu rachunkowości potwierdzone egzaminem państwowym.
Doświadczenie zawodowe zdobywał m. in. podczas wieloletniej pracy w sądzie rejonowym a następnie w renomowanej kancelarii adwokackiej.
Prawnik
apl. adw. Ewelina Garbacz
-Członek Izby Adwokackiej
-Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej
Absolwent Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW.
Naukę kontynuuje na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
W kancelarii odpowiada za koordynację pracy biurowej, obieg pism procesowych oraz kontakt z klientami.